220 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Az kalsın ağlıyordum.
Light'ın M... [Spoileri gör..]
Light'ın Misa'yı kullanması sinirlerimi bozuyor
Senaristin IQ seviyesi sanırım Albert Einstein ile yarışıyor hkjhjkjnjk
Keşke Misa diziye katılmasaydı . L ile Light'ın mantık savaşları çok iyiydi .
Harbi ya bi böyrl kullanilınca misa gıcık oluyom tam oe bizim ana karakter nys yinede seviyom
Ryuku ne cabuk satdin kira
Pepe ölme Pepe
Animedeki her karakterin IQ seviyesi beni aşıyor kafayı yiyorum şuan OHA
Ne bölümdü ama ya
Bölümü izlerken kalp krizi geçirdim beş kere
Çok stresli bi bölümdü yaa