210 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Bu animeyi kaç güne bitire bilirim?dün 1 bölümüne baktım.ve şuan buradayım fr🤡🤟
Lan senin yorumların niye her yerde aot dada gördüm çoğu bölüme yapmışsın
Kullanılmaya muhtaç enayi kızımız da geldi .d
Misa ve Light ı shipledim gitti
bu kız kim bilmiyorum ma sanki gelmese de olurdu diziyi boş yere uzatacak ve bizim ikilinin hikayesini de etkileyecek ve ben sadece bu ikisi arasındak... [Devamını gör..]
bu kız kim bilmiyorum ma sanki gelmese de olurdu diziyi boş yere uzatacak ve bizim ikilinin hikayesini de etkileyecek ve ben sadece bu ikisi arasındaki bir düelloyu görmek istyordum
AYYYYY MISAM GELDIII
aptal sarısınımız geldiiiii
ama cok güzel değilmiiiiiiiiii ayayayayy
yeyy benım... [Spoileri gör..]
yeyy benım sarısın geldıı
Acaba bu light şu şeyle (adını unuttum) anlaşa yağığ insanların isimlerini görebiliyo olabilirmi
Misa aptal sarisin vibe'i veriyor ama sonunda geldi 🙏🏼🙏🏼
Ben seyi a... [Spoileri gör..]
Ben seyi anlamadim 2. kira oldugunu L nasil anladi. Ben Light yalandan 2.kira varmis gibi gondermis anlamistim Misa gelince allak bullak oldum ama sunu da aciga cikardiki gozleri oldugu icin onune cikanlari direk oldurdu. Tekrar izlesem mi bolumu ya karisti hepsi
Şimdi şöyl... [Spoileri gör..]
Şimdi şöyle düşün senjn kanıtın yok ama 6. Hissin seni bı kişinin kira olduğuna yonlendiriyo ve EMİNSİN ve sonra hicbisey yokken birden ben kirayim diye biri cikiyo yani anlarsjn ilk kiranın kim oldugundan lawliet emin yani ondan dolayı hemen anladı emin yani
Tamam biraz daha geriye alinca herseyi anladim cokta karisik degilmis 🙏🏼