39 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Yeniden başlamaya karar verdim
4. başlayış
Horikitoda yanlız olmayı seviyorum diyip diyp ayana sokuluyo xd
Horikitada yanlız olmayı seviyorum diyip diyip ayana sokuluyo xd
ilk defa izleyenler ne şanslı benim 3 olcak bu
İlk defa izliycem çok güzel olduğunu biliyordum ama izlemeye üşeniyordum
Bırıncı bolum gayet ıyı , baskarakterın asosyalliği benı uzdu ama gelişecek kesın ve daha sosyal olacak kesın bısuru travmalı ogrencı var cok begendı... [Devamını gör..]
Bırıncı bolum gayet ıyı , baskarakterın asosyalliği benı uzdu ama gelişecek kesın ve daha sosyal olacak kesın bısuru travmalı ogrencı var cok begendım
yarım bırakmıştım şimdi tekrardan başladım ve hala çok iyi
İnternetten duyup başladım beynimin yetmeyeceği bir sürü olay olacağı belli hadi bakalım
Belliydi bir tezgah olduğu