5 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Hyugayı neden seven bir kiz yok fakir diye mi ulan hayat...
seni mi kıracağım bir pastanı alırım ama :)
Watashi wa Ldesu cevap vermiş +1 reiz
ben varım..
çok tatlılar lan
bu menajerlerin hepsi neden takımın kaptanına aşık oluyor
bu menajerlerin hepsi neden takımın kaptanına aşık oluyor
Şu ana kad... [Spoileri gör..]
Şu ana kadar kalecinin soluna şut çeken olmadı hep aynı gol sahnesi =)