4 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
robertoya ... [Spoileri gör..]
robertoya gıcık oldum madem götürmicektin niye söz veerdin
yeni opening eskisinden daha iyi olmuş
Nankör urabe!!!
Böyle değişmesi kötü oldu sanki...