5 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Tsubasa ne boş yaptın yaw sinir krizi geçirdim burdaa
buarada anego ne malsın kardeşim
Oha lan o ... [Spoileri gör..]
Oha lan o tokat neydi
Bu bölüm b... [Spoileri gör..]
Bu bölüm baya etki bıraktı aslında Tsubasa gibi bir karakterin bile kendine güvenini kaybetmesi... oysa söz vermişti,arkasında takım arkadaşları vardı Wakabayashi geldi iyi ki...
Jun musugi gözümden düştün o haraketinle bide bütün kızlar sana hasta senin yaptığına bak yazık . Dakika 18.03
Neden peki eğer dava açsaydı kişisel bilgilerimi 3.sahıslarla paylasiyor diye ne olurdu? Yine iyi yapti.