10 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Yawwwwwwwwwwwwwwwwww
uçan adam sabri
bu ruya takimi deme
bunu izleyen bne: ADAM UÇUO
1.bölüm de o kadar yorum vardı bu bölüm neden az güzel bölümdü
En son takım toplanıp avrupaya gidiyorlardı daha da bölüm gelmedi bilgisi olan var m7
Olması lazım ilk serisinde eğer yoksa shin serisini izleyin sonra road to serisinden devam edin avrupayı kazandıktan sonrasını sadece bu seride görmüş... [Devamını gör..]
Olması lazım ilk serisinde eğer yoksa shin serisini izleyin sonra road to serisinden devam edin avrupayı kazandıktan sonrasını sadece bu seride görmüştüm
En son takım toplanıp avrupaya gidiyorlardı daha da bölüm gelmedi bilgisi olan var m7
Aynen. Sonrası bende de yok :D
Tv de çıkandan daha mı kaliteli bana mı öyle geldi :D
Efsanenin geri dönüşü ...
Wakabayashi-kun da kendimi görürdüm hey gidi asi çocukluğum ne günlerdi bee