71 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Nesinden sıkıldınız olum
Çok koyuyor be animelerimi projeksiyonla izlediğim için gündüz devam edememek
lan ikinci... [Spoileri gör..]
lan ikinci sezondaymısım...bu arada dazai ve mafyaları geçmişi beni geriyo ya kasvetli ve değişik bir havası var
evet sırf o yüzden erteledim animeyi izlemeyi ama çok güselmis
demi yaa çok gerici
Bölüm hem sıkıcıydı hemde güzeldi
Ya Bi ara çok izliyordum 11 kez bitirmiştim şimdi 2. Sezondan devam etcem
2.sezon oleyyy Anlamadım herkes sıkıcı demiş bu bölüme. Bakalım cidden sıkıcı mı
Venim mera... [Spoileri gör..]
Venim merak etdiğim atsushi ve diğerleri nerde lan onlsrsın bölüm biraz zor geçdi
Kanka öncesini anlatıyor ya
Bence güzeldi her kes sıkıcı demiş biraz sıkıcı yeri vardı ama ben sıkılmadan izledim
Ya cidden dedikleri kadar varmis cok sıkıcı bir bolumdu