84 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Loki 2 günde 80 kişiyi öldürmüştü gene kimse yarışamıyor onunla adamım be
İlk fanı olduğum animeyi unuttuğum için tekrar başlıyorm arkaplan müzikleri çoksel
Ya niye her bayıldığınızda şu gtünüz yukarda oluyor güzelim romantik an mahvoldu
İzledim ama cidden romantiklik gitti 😭
İzlemedim ama dazai yapınca öyle oluyor niyeyse
Kyoukaya çok iyi la
Dazai😭😭
Efe yorumumu gör kardesim izliyorsun demi animeyi?
YAV NİYE ANA KARAKTER GÖTÜ YUKARIDA DÜŞÜYOR SÜREKLİ CİDDİ SAHNEDEDE OLDU
Dazaim bit... [Spoileri gör..]
Dazaim bitanem neredesin daha cifte intihar yapacaz assskkkiiiqqmmm dayan biraz 🤧🤧
Benim adı... [Spoileri gör..]
Benim adım Kyoukay 6 ay içinde 35 kişi öldürdüm (artı kız diye diye ezberledim yaww dhdhdhd
Kaplanman ... [Spoileri gör..]
Kaplanman ( yani ana karakterimiz ejejej) kızı kurtardı da kız istese şuan bizim karakteri öldürebilir