97 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Mori'nin kokusunu aldım olum daha ilk başta siz nasıl ters köşe oldunuz
karizmatik... [Spoileri gör..]
karizmatik bir adam varsa kötü adamdır...hayır herkes ters köşe dedi de yine anlamadım biliyonuz mu..
hay anasını...
bölüm aşır... [Spoileri gör..]
bölüm aşırı derecede iyiydi herkes ters köşe falan demiş ama kızın bacakları tir tir titredi hadi bundan anlamadınız saf kötülük falan dendi kız gücünü kullanamadı falan çok belirgindi lider olduğu
Herkes ters köşe olmuş bölmü izlerken bir tek benmi tersköşe olmadımla
Olum çok iyi böyle ters köşeleri çokk seciyorum
Abi girdiğim her anime sayfasında senin yorumun var napıyorsunnn 🤣💕
Gerçekten efsane sarıyor
sonda her türlü bok oluyor ama o duygusal melodi paaaat diye beliriyor 🥲
Hayatımda ... [Spoileri gör..]
Hayatımda böyle ters köşe yediğimi hatırlamıyorum ( yani aklımın ucundan gelmemişti lider falan olduğuna)