89 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Aha zengin... [Spoileri gör..]
Aha zengin Francis teşrif etti sonunda
Bi de atsu... [Spoileri gör..]
Bi de atsushinin gücü cidden ne kadar gelişebilir diğer animelerde gelişmelik potansiyeli olan gücler vardı ama burada direkt kaplan yani.. muhtemelen bir şeyler bulurlar ama illa ki
evet gelişiyomuş harbi en son dead apple izlemiştim hiçbir şey olmadan nası geişiyo ben de anlamadım jngvınv
Yok sadece gelisiyo baska birşey yok gelisio fln
Bu bölüm s... [Spoileri gör..]
Bu bölüm saka midir?
Öncelikle nedense dazain geçmişte hafiften zorba olduğunu seziyorum ama mafya versiyonundan etkilenmedim değil, arkadaşlarım dazaiye hep kötü dediler akutagawaya zorbalık yaptı falan dediler ondan hoslanmadım biraz açıkçası(ama arkaplanı bilmiyorum), onun dışında havalıydı baya.

VEEE BU BÖLÜM ATSUSHININ BASROLLÜĞÜNÜ HİSSETTİRDİ, ne zaman bi şeyler yapacak bu veled diye bekliyordum hep dazaiyi ön plana koyunca(ya da bi tık önyargılıydım editler yüzünden) ama çok beğendim sırf su bölüm sayesinde devam edicem.
Kisaca bu bolum bir basyapitti.
Bsd evreninde Dazai olup Chuuya'ya evlenme teklifi etmek istiyorum...
OOOOO müke... [Spoileri gör..]
OOOOO mükemmel bir bölümdü kesinliklee
FRANCIS SO... [Spoileri gör..]
FRANCIS SONUNDA GLEDI
Chuuya nin verdigi tepkiyi gorunce "Who's this Diva" dedim andhshdhdhdhehdhrh
chuuya ya bayıllldımmm özellikle Dazai ile olan kavgaları çok komik oluyor